سونار فلورز » خصوصیات موکت مناسب برای دفتر کار

خصوصیات موکت مناسب برای دفتر کار

ویژگی های موکت مناسب دفتر کار
آنچه در این مطلب خواهید خواند

محیط کار تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد کارکنان و افزایش کیفیت کار دارد. همچنین می تواند مراجعه کنندگان را هم تحت تاثیر قرار دهد. به همین خاطر باید به فکر یک چیدمان اصولی و دکوراسیون جذاب برای فضای اداری و کاری باشید. بسیاری از افراد به دنبال استفاده از لوازمی جهت افزایش زیبایی فضا هستند تا نگاه ها را مجذوب خود کنند. درست است که زیبایی می تواند بر روی روحیه پرسنل و مشتریان شما تاثیر بگذارد اما بیش از هر چیزی باید راحتی و آرامش ان ها را مد نظر قرار دهید. ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم تا با یک تیر دو نشان بزنید و آن هم استفاده از موکت تایل های جدید برای دکوراسیون فضای کارتان است که خصوصیات موکت مناسب برای دفتر کار شما را دارند.. موکت ها علاوه بر گرمی بخشیدن به فضا و تکمیل زیبایی، باعث جذاب صداهای اضافه شده و ارامش را در محیط به ارمغان می آورند. همچنین می توانند در کاهش مصرف انرژی هم تاثیر قابل توجهی داشته باشند.

موکت های تایلی بهترین موکت های اداری

اگر تصور شما هم از موکت کردن کف محیط کارتان، استفاده از موکت های رولی است سخت در اشتباه هستید. موکت های رولی حمل و جابه جایی دشواری دارند. از طرفی به صورت یک تکه و صفحه ای هستند و پهن کردن یا حتی جمع کردن آن نیز کار دشواری است. حال اگر محیط مد نظر شما کف یکدست و صافی هم نداشته باشد، برش دادن موکت اداری، خود دردسرساز خواهد بود. اما ما به شما موکت های تایلی را توصیه می کنیم. این موکت ها در ابعاد دلخواه شما برش داده می شوند و می توانید به راحتی آنها را کنار یکدیگر بچینید و سطح دلخواهتان را بپوشانید. از آنجایی که در ابعاد کوچک و به صورت تایل هستند، در صورت کثیف شدن یا اسیب دیدن هر قسمت می توانید به راحتی آن را تمیز و تعویض کنید.

فاکتور های انتخاب موکت مناسب برای دفتر کار

انتخاب موکت به دلیل تنوعی که دارد کار ساده ای نیست. شما باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید و خصوصیات موکت مناسب برای دفتر کار خودتان را بشناسید. برخی از مهم ترین این فاکتورها برای انتخاب موکت مناسب برای دفتر کار شامل موارد زیر هستند.

میزان رفت و آمد

موکت های اداری برخلاف موکت های خانگی، ترافیک زیادی را تجربه می کنند و رفت و آمد کارکنان و مراجعین و… روی آن بسیار زیاد است. شما باید موکتی را انتخاب کنید که بتواند این حجم از فشار و تردد را تحمل کند و دچار تغییر شکل نشود.

سبک دکوراسیون موکت برای دفتر کار

سبک دکوراسیون محیط کار

بی‌شک شما با توجه به نوع فعالیت، سلیقه شخصی، تم و هویت بصری برندتان، سبکی خاص را برای دکوراسیون فضای کارتان برگزیده‌اید. موکتی که انتخاب می‌کنید نیز باید همسو با این سبک باشد و از نظر طرح و رنگ با دیگر اجزای دکوراسیون هماهنگی داشته باشد. ایجاد هارمونی رنگی بین کف و دیوارها، جلوه‌ای بسیار شیک و چشم‌نواز به فضا خواهد بخشید.

سرمایه اولیه برای خرید

یکی از مهم ترین فاکتورها در زمان خرید موکت اداری، بودجه ای است که برای خرید در نظر گرفته شده است. شما باید موکتی را انتخاب کنید که قیمت مناسب متناسب با توان مالی شما داشته باشد. اما نباید به خاطر قیمت چشم خود را روی کیفیت ببندید. چرا که با خرید موکت ارزان قیمت و کم کیفیت هزینه نگهداری بالایی خواهد داشت و شاید مجبور شوید خیلی زودتر از آنچه که فکرش را میکردید آن را تعویض کنید. پس قبل از خرید تمامی جوانب را بسنجید و مورد بررسی قرار دهید.

کیفیت و دیگر هیچ

از مهم‌ترین خصوصیات موکت مناسب برای دفتر کار، کیفیت آن است. باید موکتی را انتخاب کنید که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد و در برابر رفت و آمد و فشارهای وارد شده مقاوم باشد. همچنین، به راحتی تمیز شود و خیلی زود لکه نگیرد.

بهترین موکت های بازار مناسب برای دفتر کار

خصوصیات بهترین موکت مناسب برای دفتر کار

تنوع موکت ها در بازار بسیار زیاد است اما اگر به دنیال بهترین موکت بازار هستید که خصوصیات موکت مناسب برای دفتر کار را داشته باشد و بتواند پاسخگوی نیاز شما برای مدت طولانی باشد، موکت تایل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.  این موکت ها بسیار مقاوم هستند، تراکم بالایی دارند و در طرح و رنگ بسیار متنوعی تولید شده اند. شما می توانید بسته به سلیقه و تم رنگی دکوراسیون هر یک از آن ها را انتخاب کنید. به دلیل تایل بودن این موکت ها می توانید چند رنگ را انتخاب کنید و کف سالن را به صورت ترکیبی از دو رنگ در طرح های مختلف بپوشانید. این موکت ها برای قسمت های مختلف محیط اداری همچون سالن، اتاق ها، راه پله، راهرو و… قابل استفاده است و دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

جمع بندی

با شناخت خصوصیات موکت مناسب برای دفتر کار، می توانید انتخابی آگاهانه داشته باشید. موکتویلتون کارپتز و استاندارد کارپتز دو انتخاب پر فروش و محبوب در بازار است که می توانید انواع طرح و رنگ آن ها را به راحتی از سولار فلروز خریداری کنید. امکان خرید به صورت اینترنتی هم برای مشتریان وجود دارد و می توانید بدون محدودیت در زمان و مکان موکت مورد نیاز را برای دفتر کارتان تهیه کنید و به راحتی آب خوردن آن ها را نصب نمایید. نصب این موکت ها نیاز به مهارت و ابزار خاصی ندارد و تنها با کنار هم قرار دادن تایل ها می توانید سطح دلخواه خود را بپوشانید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط

ارتباط با مشاوران سونار فلورز

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
حساب کاربری من