سونار فلورز » موکت مناسب فضای پرتردد

موکت مناسب فضای پرتردد

موکت برای فضای پرتردد
آنچه در این مطلب خواهید خواند

انتخاب کفپوش مناسب برای فضاهای پرتردد همچون راهرو، ادارات، سالن‌ها و دفاتر کاری، اتاق نشیمن و… بسیار اهمیت دارد. چرا که ترافیک بالایی را تجربه می‌کند و ممکن است بر اثر رفت و آمدها بسیار دچار تغییر شکل، لغزندگی و… شود. شما باید کفپوشی انتخاب کنید که مقاومت و ماندگاری بالایی داشته باشد. همچنین ظاهر خود را حفظ کند و سر نخورد. درست است که امروزه موکت‌های مدرن همچنین قابلیتی را دارند، اما بهترین موکت مناسب فضای پرتردد، مدل تایل هستند که نصب و ترمیم آسانی هم دارند.

بهترین نوع موکت مناسب فضای پرتردد

از بین تنوع بالایی که در بازار فروش موکت وجود دارد، چرا موکت تایل را انتخاب کنیم؟ این موکت‌ها توسط طراحی روز و متریال مدرن تولید شده‌اند. طراحی آنها بسیار هوشمندانه بوده و دیگر چالش‌های حمل و جابه‌جایی را نخواهید داشت. چرا که به صورت صفحات کوچک هستند و می‌توانید به آسانی آنها را جابه‌جا کنید.

از طرفی وزن سبکی دارند. این سبک بودن سبب لیز خوردن موکت نمی‌شود و با خاطری آسوده می‌توانید برای بخش‌های حساس هم از آن استفاده کنید. تنوع طرح و رنگ آن هم بسیار بیشتر از تصور شما است و آزادی در انتخاب خواهید داشت. بهتر است برای انتخاب بهترین مدل و رنگ موکت مناسب فضای پرتردد به سبک دکوراسیون فضا توجه کنید تا بتوانید هارمونی فضا را حفظ کنید. از طرفی بهتر است به سراغ رنگ‌های نود بروید که لکه‌ها و کثیفی‌ها روی آنها به چشم نمی‌اید و می‌توانند محیط را تمیزتر نشان دهند. هرچند که موکت تایل‌ها قابلیت شستشو دارند و به راحتی آب خوردن تمیز می‌شوند. کافی است تایلی که کثیف کرده جدا کنید و بعد از شستن، در محل خود قرار دهید.

دوام و ماندگاری این موکت‌ها هم بسیار زیاد است و اگر بتوانید به خوبی از آن نگهداری کنید، تا مدت‌ها برایتان قابل استفاده خواهد بود. هر آنچه که از موکت مناسب فضای پرتردد انتظار دارید، موکت تایل برایتان به ارمغان خواهد آورد.

الیاف مناسب موکت مناسب فضای پرتردد

درحقیقت موکت‌ها متشکل از الیاف هستند که روی پشتی محکم وصل می‌شوند. این الیاف‌ها جنس‌های مختلفی دارند. هر یک از آنها مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. نحوه وصل کردن آنها به پشتی هم متفاوت است و برخی به صورت دوخت، برخی به صورت برش شمع و… انجام می‌شوند. طول الیاف هم باهم فرق می‌کند و باعث می‌شود تا موکت‌ها از نظر پرز باهم فرق داشته باشند؛ برخی از مدل‌ها کم پرز هستند و برخی دیگر پرز بلندتری دارند. اما برای آنکه بتوانید بهترین موکت مناسب فضا پرتردد را انتخاب کنید، بهتر است جنس الیاف به کار رفته در موکت تایل‌ها را بشناسید تا بتوانید یک انتخاب آگاهانه و درجه یک در زمان خرید موکت اداری و دیگر امکان پر رفت‌وآمد داشته باشید. انواع جنس الیاف به کار رفته در تولید موکت تایل‌ها را در ادامه خواهیم گفت.

الیاف مناسب برای موکت پرتردد

موکت پرتردد با الیاف نایلونی

نایلون یک متریال پلاستیکی است که انعطاف‌پذیری بالایی دارد و در برابر لکه‌ها نیز مقاوم است. وزن سبک و قیمت مقرون به صرفه آن، این متریال را به جزو پرفروش‌ترین‌های بازار تبدیل کرده است. الیاف موکت‌های پرتردد نایلونی در اثر فشار پا دچار تغییر شکل نمی‌شوند و طرح و الگوهای بسیار متنوعی دارند که می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان انتخاب کنید.

موکت پرتردد با الیاف الفین

الفین درواقع همان پلی پروپیلن است که در برابر نفوذ رطوبت بسیار ایمن و مقاوم می‌باشد. بعد از شستشو هم به سرعت خشک می‌شود. به همین خاطر برای استفاده در فضاهای پرتردد، اتاق کودکان، فضای حیوانات خانگی و… ایده‌آل است. البته باید بدانید که ماندگاری آن نسبت به الیاف پلاستیکی کمتر است و نیاز به مراقبت دارد.

موکت پرتردد با الیاف پلی استر

پلی استر یکی دیگر از موادی است که برای تولید موکت پرتردد از آن استفاده می‌شود. این الیاف مصنوعی هستند و جنس آن‌ها از پلی اتیلن ترفتالات می‌باشد. موکت‌های پلی استر عملکرد عالی دارند و از نظر ظاهر، جلوه‌ای شیک و لوکس به محیط می‌بخشند. همچنین، دوام و ماندگاری بالایی دارند که باعث می‌شود به عنوان موکت مناسب فضای پرتردد شناخته شوند. از نظر قیمت هم، موکت‌های پلی استر گزینه‌ای معقول و مقرون به صرفه هستند.

موکت پرتردد با الیاف پشم

یکی از بهترین گزینه‌هایی که پیش روی شما است، موکت با الیاف پشمی است. این موکت‌ها جنس طبیعی‌تری دارند و زیبایی و لطافت را به فضا می‌بخشند. دوام و مقاومت بالایی دارند، ضد لک هستند و نگهداری آنها کار سختی نیست. اما باید مراقب حشره‌زدگی آنها باشید.موکت‌های پشمی به دلیل طبیعی بودن قیمت بالایی دارند، اما باعث گرمی بخشیدن به محیط می‌شوند و برای مساحت‌های بزرگ و همچنین فصول سرد سال یک انتخاب عالی هستند.

بهترین برندهای موکت پرتردد

در میان برندهای مختلفی که در بازار عرضه موکت وجود دارد، انتخاب بهترین نمونه می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد؛ درواقع هر یک از این برندها، مزایا و معایب متفاوتی را در محصولات خود ارائه می‌دهند. در این شرایط اگر قصد دارید در محیط‌های پر رفت و آمد از موکت استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا حد امکان،بدین منظور در ادامه به معرفی نمونه‌هایی از پرطرفدارترین و بهترین برندهای موکت پرتردد و بررسی ویژگی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت تا انتخاب برای شما تسهیل شود.

موکت پرتردد ویلتون کارپتز

برند ویلتون کارپتز را می‌توان به عنوان برندی پیش‌گام در عرصه تولید موکت تایل در نظر گرفت. محصولات این برند از ویژگی‌هایی کاربردی و منحصر به فرد برخوردارند که می‌توانند نیاز کاربران را به خوبی برآورده سازند. ویلتون کارپتز، از مرغوب‌ترین الیاف و به‌روزترین تجهیزات پیشرفته روز دنیا، برای طراحی و تولید موکت‌های استفاده می‌کند و ماندگاری و کیفیت بالایی را ارائه می‌دهد. این برند سابقه طولانی مدتی در حوزه تولید موکت‌های تایل داشته و به همین دلیل، امروزه قادر به تولید محصولاتی با بیشترین میزان رضایت مشتریان است.

موکت‌های ویلتون کارپتز را می‌توانید از انواع شرایط محیطی، بدون کوچک‌ترین تغییری در ساختار و کیفیت آن‌ها، نگهداری کنید. این برند تایل‌های موکت پرتردد را بر اساس مواد سازنده به دو دسته نایلونی و پلی پریلینی تقسیم‌بندی می‌کند. در این شرایط نمونه‌های پلی پریلین از قیمت مقرون به‌صرفه‌تر و نمونه‌های نایلونی، از مقاومت بیشتری برخوردارند.

جمع بندی

برای انتخاب موکت مناسب فضای پرتردد علاوه بر الیاف و جنس موکت، باید به پارامترهای دیگری همچون پرز موکت هم توجه کنید. بهتر است از موکت‌های کم پرز استفاده کنید که به مرور پرز آن نخوابد و ظاهر اولیه خود را حفظ کند. انتخاب از بین انواع موکت‌ها بستگی به نظر شما دارد اما موکت پرتردد تایل یک گزینه خارق‌العاده است که می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد و زیبایی، امنیت، راحتی و هر آنچه که انتظار دارید را برایتان فراهم کند.

می‌توانید انواع مدل‌های موکت تایل را به راحتی در سایت ما ببینید و از بین طرح و رنگ آن انتخاب کنید. قیمت این موکت تایل‌ها بسیار مناسب بوده و به تعداد حساب می‌شود. در صورت خراب شدن یا آسیب به هر یک از تایل‌ها می‌توانید آن را به آسانی با نمونه جدید جایگزین کرده و تعمیر نمایید. اگر هنوز در انتخاب موکت مناسب فضای پرتردد تردید دارید و نتوانسته‌اید انتخاب کنید، می‌توانید با شماره تماس‌های درج شده در سایت ارتباط بگیرید. کارشناسان ما به شما کمک می‌کنند تا یک انتخاب جذاب و حرفه‌ای داشته باشید که بعد از سال‌ها ظاهر اولیه خود را حفظ کند و آسایش را برایتان به ارمغان آورد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط

ارتباط با مشاوران سونار فلورز

مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
علاقه مندی ها
حساب کاربری من